Zhubněte do plavek! Jídelníček zdarma!

5. dubna 2016 v 17:52 | youcandoiteasily |  ČLÁNKY
Jako každý rok nás čeká PLÁNOVÁNÍ diety a cvičení. Celou zimu bylo dost času a najednou se to tak rychle "překulilo". Už nyní zkracujeme délky sukní a začínáme být nervózní. Vidíte se v tom?


Nikdy se mi nepodařilo zhubnout, když jsem si určila konkrétní datum začátku. Vždycky mě to musí samo chytnout, neumím se k něčemu přinutit.

Dnes jsou to tři měsíce, kdy jím střídměji, zdravěji a pravidelně se hýbu. Žádnou dietu nedržím, jím to, na co mám chuť. Zhubla jsem tak 5 kg. Možná za to mohou i nervy, ale věřím, že právě pohyb je klíčem k úspěchu.

Věnujte se důkladnému protažení před i po jakékoli aktivitě. Předejdete tak zbytečným zraněním.
Při snižování váhy je důležité kardio (rychlá chůze, běh, jízda na kole, aerobic,...), alespoň 3x týdně. K tomu přidejte posilování (pro začátek s vlastní vahou) a zdravou stravu a máte vyhráno!

V dalších článcích se rozepíšu o jednotlivých cvicích na zpevnění těla a popíšu jejich správné provedení. Najdete tu také tipy na jídla vhodná v rámci hubnutí.

Pokud máte zájem o sestavení jídelníčku nebo tréningového plánu, napište mi na ycdie@seznam.cz. Obratem Vám odpovím.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.