Rychlý trénink pro každý den

7. dubna 2016 v 18:07 | youcandoiteasily |  CVIČENÍ
Nebudu se zbytečně rozepisovat. Najdete tady sérii cviků přibližně na 20 minut. Říká se "málo, ale přece".


Malými krůčky si jdeme za svým snem!

Každý má svoje tempo - doporučuji ho maličko zrychlit - zvedne se vám tepová frekvence a cvičení bude účinnější. Nezapomínejte ale na správné provedení všech cviků!

- zahřátí (běh na místě, skákání, tanec,...)
- důkladné protažení celého těla
- hluboké dřepy (rozkročení na šířku pánve), já si přidávám 3kg zátěže - 50x
- zkracovačky - přímé břišní svaly - 50x
- zkracovačky - šikmé břišní svaly - 50x každá strana
- leh na zádech, nohy s tělem 90° - zvedání nohou - spodní břišní svaly - 20x
- zklapovačky - s 3kg zátěže - 20x, s 1,5kg zátěže - 20x, bez zátěže 20x
- paže - 30x
- důkladné protažení a vydýchání

Tuto sérii si můžete zacvičit při nedostatku času, třeba ráno před snídaní. Zvládnou ji i začátečníci. S chutí do toho!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.