Ketonová dieta

21. května 2013 v 8:54 | Z
Jak tato dieta funguje? Z jídelníčku se musí vyřadit všechny přílohy a tělu dopřávat pouze bílkoviny a tuky,
 zatímco příjem sacharidů zůstává omezen.Tělo se za pár dnů dostane do ketózy, kdy si organismus přestane 
brát energii ze sacharidů, ale tukové tkáně, a proto se hubne rychleji.
Mamka tuhle dietu držela přes půl roku a ZHUBLA 30 kg!!!! Jen ke snídaní si dala např. 3 míchaná vajíčka + kus
 kuřecího masa. Nechápala jsem nic, ale váhu si drží do teď a cpe se masem :))
Co se může jíst:
• maso, uzeniny • ryby • mléčné výrobky (sýr, máslo, jogurty…) • vejce • proteinové nápoje • zelenina (ne sladká) 
• ořechy, semínka • některé ovoce (avokádo, citron) • panenské oleje • kvalitní čokoláda (min. 60% podíl kakaa)
Co z jídelníčku vyškrtnout:
• mouka a výrobky z ní (ani celozrnné) • obiloviny • sladká zelenina (mrkev, hrášek, řepa…) • ovoce • sladkosti
 • pochutiny • káva • alkohol
Příklad jídelníčku podle ketonové diety:
Snídaně: smažená vajíčka se slaninou
Svačina: avokádo s citronovou šťávou
Oběd: hovězí steak se salátem a olivovým olejem
Svačina: sýr nebo proteinový nápoj
Večeře: losos na másle, okurka, citronová šťáva


Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.